مشعل گازوئیل سوز گرم ایران مدل GNO 90/20
1,529,500,000 ریال
1,610,000,000 ریال
GNO 90/20
- حداکثر ظرفیت گرمایشی 2200000 kcal/hr
- سیستم احتراق دو مرحله
- یکسال گارانتی
تحویل 20 روز پس از ثبت سفارش
محصولات مشابه
-
مشعل گازوئیل سوز گرم ایران مدل GNO 90/1
112,100,000 ریال
-
مشعل گازوئیل سوز گرم ایران مدل GNO 90/2
114,000,000 ریال
-
مشعل گازوئیل سوز گرم ایران مدل GNO 90/3
185,250,000 ریال
-
مشعل گازوئیل سوز گرم ایران مدل GNO 90/4H
247,000,000 ریال
-
مشعل گازوئیل سوز گرم ایران مدل GNO 90/4S
370,500,000 ریال
-
مشعل گازوئیل سوز گرم ایران مدل GNO 90/5H
313,500,000 ریال
-
مشعل گازوئیل سوز گرم ایران مدل GNO 90/5S
406,600,000 ریال
-
مشعل گازوئیل سوز گرم ایران مدل GNO 90/6H
399,000,000 ریال
-
مشعل گازوئیل سوز گرم ایران مدل GNO 90/6S
465,500,000 ریال
-
مشعل گازوئیل سوز گرم ایران مدل GNO 90/8H
541,500,000 ریال
-
مشعل گازوئیل سوز گرم ایران مدل GNO 90/8S
749,550,000 ریال
-
مشعل گازوئیل سوز گرم ایران مدل GNO 90/10H
912,000,000 ریال
-
مشعل گازوئیل سوز گرم ایران مدل GNO 90/10S
1,121,000,000 ریال
-
مشعل گازوئیل سوز گرم ایران مدل GNO 90/12H
988,000,000 ریال
-
مشعل گازوئیل سوز گرم ایران مدل GNO 90/12S
1,168,500,000 ریال
-
مشعل گازوئیل سوز گرم ایران مدل GNO 90/15H
1,083,000,000 ریال
-
مشعل گازوئیل سوز گرم ایران مدل GNO 90/15S
1,263,500,000 ریال
-
مشعل گازوئیل سوز گرم ایران مدل GNO 90/25
1,786,000,000 ریال
-
مشعل گازوئیل سوز گرم ایران مدل GNO 90/30
2,042,500,000 ریال
-
مشعل گازوئیل سوز گرم ایران مدل GNO 90/40
2,736,000,000 ریال
ارسال به سراسر کشور
در هر گوشه از سرزمین پهناورمان که هستید، در سریع ترین زمان این محصول را به دستتان می رسانیم
سوالی دارید ؟
در مورد این محصول سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید: 021-86073480
راهنمای خرید آنلاین
راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نماییداصالت کالا
این محصول اورجینال بوده و با گارانتی اصلی ارائه می شود
مشعل گازوئیلی گرم ایران مدل GNO 90/20
مشعل های گازوئیل سوز پالایشگاهی گرم ایران در ظرفیت 2،200،000 و 3،300،000 کیلو کالری در ساعت، قابل استفاده برای مصارف صنعتی با نیاز به حجم متوسط و بالا به آبگرم و بخار داغ، نظیر گرمایش واحدهای بزرگ صنعتی، مسکونی، بیمارستانها، صنایع پخت مواد لعاب و تهیه ظروف چینی، ذوب مواد فلزی، تولید آسفالت، پالایشگاه ها و امثالهم می باشد. مشعل های گازوئیل سوز پالایشگاهی گرم ایران با بهرمندی از قطعات با کیفیت بالا، دارای راندمان بالا می باشد. مشعل های گازوئیل سوز پالایشگاهی گرم ایران دارای نصب آسان و طرز استفاده ساده و صدای کارکرد کم می باشد. مشعل های گازوئیل سوز پالایشگاهی گرم ایران با برخورداری از ایمنی بسیار بالا تامین شده توسط سیستم پیشرفته کنترلی، دارای نشان استاندارد ملی ایران می باشد. مشعل های گازوئیل سوز پالایشگاهی گرم ایران دارای کوچکترین ابعاد ممکن نسبت به ظرفیت گرمایشی می باشد. کلیه مشعل های گرم ایران که در فروشگاه اینترنتی تاسیسات 20 عرضه می شوند دارای یکسال گارانتی شامل قطعات ایرانی می باشد.
اجزای اصلی مشعل گازوئیل سوز گرم ایران
موتور فن دمنده:
به منظور تامین حجم هوای مورد نیاز برای احتراق از فن کمک گرفته می شود ، نیروی لازم برای حرکت دورانی فن نیز توسط الکتروموتور تامین می شود. الکترو موتور یا دینام مشعل یکی از بخش های اصلی مشعل می باشد که با توجه به دور بالای فن برای ایجاد دمندگی و تامین فشار هوای لازم جهت احتراق، باید نوع موتور، توان آن، بالانس فن و... را مد نظر قرار داد.
رله کنترل:
وظیفه رله، خاموش کردن مشعل هنگام عدم احتراق می باشد. در مشعل های امروزی از یک سنسور سلول کادمیوم استتفاده می شود. وظیفه این سنسور، مشاهده حضور شعله می باشد؛ و اطمینان از اینکه در صورت نبود احتراق درون محفظه، از هدایت سوخت به درون محفظه احتراق جلوگیری شود.این سلول توسط یک سیم به رله متصل شده است. اگر شعله مشعل خاموش شده باشد، سلول کادمیوم سیگنالی را به رله مشعل می فرستد و بعد از 15 الی 20 ثانیه مشعل خاموش می شود.
ترانس جرقه:
ترانس جرقه زن مشعل دستگاهي است كه با استفاده از ولتاژ قوی و ايجاد قوس الكتريكي بين دو سر الكترودهای جرقه، در عملیات مشتعل شدن سوخت در محفظه احتراق مشعل نقش دارد. ترانس جرقه بعد ازمدت كوتاهي پس از مشتعل شدن سوخت از مدار خارج مي شود. درصورتيكه سوخت مشتعل نشود رله مشعل ريست مي كند. اگرجرقه دائم زده شود احتمال مي رود الكترودهاي جرقه آسيب ببيند و خود ترانس گرم شده و بسوزد.
یون و الکترود جرقه:
انرژی تولید شده توسط ترانس جرقه، توسط الکترودهای جرقه زن در محفظه احتراق تخلیه شده و موجب مشتعل شدن سوخت می شود. یون و الکترود های جرقه زن به صورت جفت در مقابل یکدیگر با فاصله مشخص قرار می گیرند تا بتوانند بارهای مثبت و منفی خود را تخلیه و ایجاد جرقه نمایند. بدنه یون و الکترود جرقه دارای پوشش سرامیکی و یا چینی می باشد تا هنگام انتقال انرژی، با بدنه مشعل تماس نداشته و در بین راه تخلیه بار الکتریکی صورت نگیرد.
شیر برقی گازوئیل:
شیر برقی یکی از قطعات مشعل می باشد که در مسیر عبور سوخت به سمت محفظه احتراق تعبیه می شود تا در زمان خاموش بودن مشعل، از نشت سوخت به داخل اطاقک احتراق جلوگیری کند. این شیر دارای یک سوزن است که در حالت عادی تحت تاثیر وزن خود پایین آمده و با این کار مجرای عبور سوخت بسته می شود. هنگامی که برق به سیم پیچ (کویل) آن می رسد، در اثر میدان مغناطیسی ایجاد شده، سوزن بالا می رود و مجرای عبور سوخت باز می شود.
پمپ گازوئیل:
پمپ گازوئیل از نوع چرخ دندهای است و از دو چرخ دنده کوچک و بزرگ تشکیل شده است. چرخ دنده کوچک داخل چرخ دنده بزرگ قرار دارد و چرخ دنده کوچک از طریق شفت به موتور متصل شده است. با حرکت چرخ دنده کوچک، گازوئیل به فضای بین دو چرخدنده کشیده شده و سپس به سمت نازل هدایت می شود. پمپ گازوئیل توسط خود گازوئیل روانکاری و خنک میشود و در صورت خشک کار کردن آسیب خواهد دید.
چشم الکترونیکی:
چشم الکترونیکی یا فتوسل در واقع نوعی کلید فرمان است که با آنالیز شعله، وضعیت دستگاه را از روشن به خاموش و یا برالعکس تغییر می دهد.
مشعل های دو مرحله ای:
معمولا مشعل های دارای ظرفیت کمتر از 500،000 کیلو کالری در ساعت دارای عملکرد تک مرحله ای بوده و مشعل های با ظرفیت بالای 500،000 کیلو کالری دارای احتراق دو مرحله ای می باشد. در مشعل های تک مرحله که دارای یک شیر برقی گاز می باشند، تنظیم میزان هوای ورودی توسط جک دمپر و به صورت دستی انجام می شود. اما تنظیم هوا در مشعل های دارای احتراق دو مرحله که دارای حداقل دو شیر برقی گاز هستند، به صورت اتوماتیک و توسط مکانیزم های سروو موتور و یا جک های هیدرولیکی انجام می شود.
مکانیزم سروو موتور:
در مشعل های دارای احتراق دو مرحله ای، جهت استفاده بهینه از عملکرد مشعل در هر مرحله، از مکانیزم کنترل خاصی برای هماهنگی بین گاز و هوا استفاده می شود . در این مکانیزم میزان هوا و گاز در هر مرحله به گونه ای تنظیم می شوند که حداکثر راندمان احتراق حاصل شود. عملکرد مشعل های دو مرحله ای به نحوی است که در هر مرحله تخلیه، دریچه گاز بسته و دریچه هوا توسط موتور دمپر کاملا باز می باشد تا عمل تخلیه محفظه احتراق صورت گیرد. سپس در مرحله بعدی با بسته شدن نسبی دریچه هوا توسط موتور دمپر و نیز بسته شدن دریچه گاز توسط شیر برقی، مشعل به حالت استارت شروع بکار می کند. در این مرحله مخلوط هوا و گاز توسط سیستم جرقه زن مشتعل می گردد. بعد از ایجاد شعله، مکانیزم سروو موتور به صورت خودکار دریچه هوا و گاز را به میزان مورد نیاز باز می کند تا مشعل در حالت شعله زیاد به کار خود ادامه دهد . تمامی این مراحل توسط رله و مکانیزم کنترل هماهنگ گاز و هوا و سرورموتور کنترل می شود.