مشعل سه گانه سوز گرم ایران مدل GNT 530
4,216,100,000 ریال
4,438,000,000 ریال
GNT 530
- سه گانه سوز (گاز، گازوئیل و مازوت)
- حداکثر ظرفیت حرارتی 3300000 kcal/hr
- دو سال ضمانت
تحویل 20 روز پس از ثبت سفارش
محصولات مشابه
-
مشعل سه گانه سوز گرم ایران مدل GNT 506
1,402,200,000 ریال
-
مشعل سه گانه سوز گرم ایران مدل GNT 508
1,771,750,000 ریال
-
مشعل سه گانه سوز گرم ایران مدل GNT 510
2,130,850,000 ریال
-
مشعل سه گانه سوز گرم ایران مدل GNT 512
2,517,500,000 ریال
-
مشعل سه گانه سوز گرم ایران مدل GNT 515
2,707,500,000 ریال
-
مشعل سه گانه سوز گرم ایران مدل GNT 520
3,021,000,000 ریال
-
مشعل سه گانه سوز گرم ایران مدل GNT 525
3,676,500,000 ریال
-
مشعل سه گانه سوز گرم ایران مدل GNT 540
5,300,050,000 ریال
ارسال به سراسر کشور
در هر گوشه از سرزمین پهناورمان که هستید، در سریع ترین زمان این محصول را به دستتان می رسانیم
سوالی دارید ؟
در مورد این محصول سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید: 021-86073480
راهنمای خرید آنلاین
راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نماییداصالت کالا
این محصول اورجینال بوده و با گارانتی اصلی ارائه می شود
مشعل سه گانه سوز گرم ایران مدل GNT 530
مشعل های سه گانه سوز پالایشگاهی گرم ایران در ظرفیت های 2،200،000 تا 3،300،000 کیلو کالری در ساعت هستند که جهت مصارف صنعتی با نیاز به حجم متوسط و بالا به آبگرم و بخار داغ، نظیر گرمایش واحدهای بزرگ صنعتی، مسکونی ، بیمارستان ها، صنایع پخت مواد لعاب و تهیه ظروف چینی، ذوب مواد فلزی، تولید آسفالت و پالایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. مشعل های سه گانه سوز پالایشگاهی گرم ایران دارای راندمان بالا، کیفیت بالای قطعات و ساخت، نصب آسان و طرز استفاده ساده، ایمنی بسیار بالا تامین شده توسط سیستم های پیشرفته کنترلی، سطح صدای کم و حداقل ابعاد نسبت به ظرفیت می باشند. کلیه مشعل های سه گانه سوز گرم ایران قبل از خروج از کارخانه تست شده و دارای نشان استاندارد ملی ایران بوده و دارای یکسال گارانتی برای قطعات ایرانی می باشد.
اجزای اصلی مشعل سه گانه سوز گرم ایران
موتور فن دمنده:
به منظور تامین حجم هوای مورد نیاز برای احتراق از فن کمک گرفته می شود ، نیروی لازم برای حرکت دورانی فن نیز توسط الکتروموتور تامین می شود. الکترو موتور یا دینام مشعل یکی از بخش های اصلی مشعل می باشد که با توجه به دور بالای فن برای ایجاد دمندگی و تامین فشار هوای لازم جهت احتراق، باید نوع موتور، توان آن، بالانس فن و... را مد نظر قرار داد.
رله کنترل:
وظیفه رله، خاموش کردن مشعل هنگام عدم احتراق می باشد. در مشعل های امروزی از یک سنسور سلول کادمیوم استفاده می شود. وظیفه این سنسور، مشاهده حضور شعله می باشد؛ و اطمینان از اینکه در صورت نبود احتراق درون محفظه، از هدایت سوخت به درون محفظه احتراق جلوگیری شود.این سلول توسط یک سیم به رله متصل شده است. اگر شعله مشعل خاموش شده باشد، سلول کادمیوم سیگنالی را به رله مشعل می فرستد و بعد از 15 الی 20 ثانیه مشعل خاموش می شود.
ترانس جرقه:
ترانس جرقه زن مشعل دستگاهي است كه با استفاده از ولتاژ قوی و ايجاد قوس الكتريكي بين دو سر الكترودهای جرقه، در عملیات مشتعل شدن سوخت در محفظه احتراق مشعل نقش دارد. ترانس جرقه بعد ازمدت كوتاهي پس از مشتعل شدن سوخت از مدار خارج مي شود. درصورتيكه سوخت مشتعل نشود رله مشعل ريست مي كند. اگرجرقه دائم زده شود احتمال مي رود الكترودهاي جرقه آسيب ببيند و خود ترانس گرم شده و بسوزد.
یون و الکترود جرقه:
انرژی تولید شده توسط ترانس جرقه، توسط الکترودهای جرقه زن در محفظه احتراق تخلیه شده و موجب مشتعل شدن سوخت می شود. یون و الکترود های جرقه زن به صورت جفت در مقابل یکدیگر با فاصله مشخص قرار می گیرند تا بتوانند بارهای مثبت و منفی خود را تخلیه و ایجاد جرقه نمایند. بدنه یون و الکترود جرقه دارای پوشش سرامیکی و یا چینی می باشد تا هنگام انتقال انرژی، با بدنه مشعل تماس نداشته و در بین راه تخلیه بار الکتریکی صورت نگیرد.
شیر برقی گاز:
شیر برقی یکی از قطعات مشعل می باشد که در مسیر عبور سوخت به سمت محفظه احتراق تعبیه می شود تا در زمان خاموش بودن مشعل، از نشت سوخت به داخل اطاقک احتراق جلوگیری کند. این شیر دارای یک سوزن است که در حالت عادی تحت تاثیر وزن خود پایین آمده و با این کار مجرای عبور سوخت بسته می شود. هنگامی که برق به سیم پیچ (کویل) آن می رسد، در اثر میدان مغناطیسی ایجاد شده، سوزن بالا می رود و مجرای عبور سوخت باز می شود.
پرشر هوا و پرشر گاز:
درمشعلهای گازسوز، گاز با فشاری که دارد در صورت باز بودن شیر برقی وارد محفظه احتراق می شود. در صورت کافی نبودن فشار هوا و گاز در محفظه احتراق، امکان ناقص سوختن گاز یا خاموش شدن شعله مشعل وجود دارد. پرشر هوا وظیفه تایید کردن فشار هوا و پرشر گاز وظیفه تایید کردن فشار گاز مورد نیاز برای مشتعل شدن مشعل را دارد و در صورت کمبود فشار هوای ورودی و یا فشار گاز، شیر برقی گاز باز نخواهد شد.
پمپ گازوئیل:
پمپ گازوئیل از نوع چرخ دندهای است و از دو چرخ دنده کوچک و بزرگ تشکیل شده است. چرخ دنده کوچک داخل چرخ دنده بزرگ قرار دارد و چرخ دنده کوچک از طریق شفت به موتور متصل شده است. با حرکت چرخ دنده کوچک، گازوئیل به فضای بین دو چرخدنده کشیده شده و سپس به سمت نازل هدایت می شود. پمپ گازوئیل توسط خود گازوئیل روانکاری و خنک میشود و در صورت خشک کار کردن آسیب خواهد دید.
چشم الکترونیکی:
چشم الکترونیکی یا فتوسل در واقع نوعی کلید فرمان است که با آنالیز شعله، وضعیت دستگاه را از روشن به خاموش و یا برالعکس تغییر می دهد.
پیش گرمکن:
مازوت سوختی مایع با ویسکوزیته بالا می باشد که در هوای سرد حالتی نیمه جامد به خود می گیرد. بنابراین نیاز هست قبل از هدایت مازوت به سمت پمپ، مازوت توسط پیش گرمکن، حالت روان پیدا کند.
مشعل های دو مرحله ای:
معمولا مشعل های دارای ظرفیت کمتر از 500،000 کیلو کالری در ساعت دارای عملکرد تک مرحله ای بوده و مشعل های با ظرفیت بالای 500،000 کیلو کالری دارای احتراق دو مرحله ای می باشد. در مشعل های تک مرحله که دارای یک شیر برقی گاز می باشند، تنظیم میزان هوای ورودی توسط جک دمپر و به صورت دستی انجام می شود. اما تنظیم هوا در مشعل های دارای احتراق چند مرحله که دارای حداقل دو شیر برقی گاز هستند، به صورت اتوماتیک و توسط مکانیزم سروو موتور انجام می شود.
مکانیزم سروو موتور:
در مشعل های دارای احتراق دو مرحله ای، جهت استفاده بهینه از عملکرد مشعل در هر مرحله، از مکانیزم کنترل خاصی برای هماهنگی بین گاز و هوا استفاده می شود . در این مکانیزم میزان هوا و گاز در هر مرحله به گونه ای تنظیم می شوند که حداکثر راندمان احتراق حاصل شود. عملکرد مشعل های دو مرحله ای به نحوی است که در هر مرحله تخلیه، دریچه گاز بسته و دریچه هوا توسط موتور دمپر کاملا باز می باشد تا عمل تخلیه محفظه احتراق صورت گیرد. سپس در مرحله بعدی با بسته شدن نسبی دریچه هوا توسط موتور دمپر و نیز بسته شدن دریچه گاز توسط شیر برقی، مشعل به حالت استارت شروع بکار می کند. در این مرحله مخلوط هوا و گاز توسط سیستم جرقه زن مشتعل می گردد. بعد از ایجاد شعله، مکانیزم سروو موتور به صورت خودکار دریچه هوا و گاز را به میزان مورد نیاز باز می کند تا مشعل در حالت شعله زیاد به کار خود ادامه دهد . تمامی این مراحل توسط رله و مکانیزم کنترل هماهنگ گاز و هوا و سرورموتور کنترل می شود.